Black Friday 2014: La evoMAG românii au cheltuit, în medie, 850 de lei
Black Friday 2014 a adus vânzări însemnate și pentru evoMAG. Astfel, în cele trei zile cât a durat campania, magazinul a înregistrat vânzări de peste două milioane de euro.
Black Friday 2014 la evoMAG s-a lăsat cu peste 20.000 de produse vândute și 30.000 de conturi noi în seara zilei de 20 noiembrie, înainte de debutul Black Friday. Mai mult, magazin a avut un trafic total de 910.710 vizitatori, cu 120% mai mult față de 2013, conform comunicatului remis „Playtech“. Odată cu Black Friday 2014, evoMAG a ajuns să aibă și 355.643 utilizatori noi, cu 134% mai mult față de 2013.
Magazinul raportează 15.500 de comenzi și a avut reduceri de 900.000 de euro. În total, a ajuns la vânzări de două milioane de euro, iar primul client și-a ridicat comanda din showroom vineri, la ora 8.00. Cât despre livrări, magazinul a început procesarea comenzilor de Black Friday de vineri, ora 1.00, iar prima mașină de curier care a preluat coletele a fost la ora 9.00. evoMAG mai spune că a fost singurul magazin online care a adăugat produse din categoria Resigilate în oferta de Black Friday și acestea s-au vândut în proporție de 77%.
evoMAG încă are produse la preț redus, iar dintre telefoane merită remarcat iPhone 6 redus cu 11%. Printre tablete sunt cele la preț mic, de la companii românești, sau o reducere însemnată la Samsung Galaxy Tab 4. Categoria ceasurilor inteligente este dominată de Samsung, dar în curând vei găsi și de la Motorola și LG. Dacă dorești un laptop, un Ultrabook ar fi cea mai indicată alegere, dar nu sunt singurele cu un raport bun între preț și calitate.